środa, 16 lutego 2011
I gdzie te wnętrze?!
Dostaliśmy preznety-jak będziemy ss, dostaniemy wnętrze.
Nie dostałam. 2 dni temu napisałam czemu, to odpowiedzieli,że w środe.
Jest środa.
Nie mam:((
Nie dostałam. 2 dni temu napisałam czemu, to odpowiedzieli,że w środe.
Jest środa.
Nie mam:((
poniedziałek, 14 lutego 2011
W końcu SS
Już jestem SS a oto nowa ja:
Czyli dodatkowo zapraszam:
-do starbazaarku(super przeceny),
-do głosowania na mnie 5/5 CG i NCG oraz CATWALK,
-wpisywania się do księgi gosci!
niedziela, 13 lutego 2011
Metamorfoza ewelina_zaba2
CIUSZKI:
z PINK GIRL zrobiłam śliczną damulkę;p
Bardzo mi sie podoba torebka jaką posiada w mojej stylizacji;]
Różę na głowie zasłoniłam małą koronką.
Zestaw jest świerzy, stylowy i baardzo kobiecy.
W dodatku super kolor!
MAKIJAŻ:
Niestety ewelina_zaba2 nie miała żadnych kosmetyków, oprócz 2 kolorów farb do włosów. Natomiast miała pełno dodatków!
Włosy(nie zmieniałam fryzury-super jest;]) pomalowałam na jasny blond. Brzydkie, duze kolczyki zamieniłam na różnie duże, lecz delikatne ;]
Myślę, że do tego pasowal by makijaż jasny,świerzy, z nutką tajemniczości;]
Strój dla SS - na codzień;]
A więc teraz zaczne ubierać swoją dollkę. Dzisiaj pokarzę Wam jak można ubrać się na co dzień. Wykorzystałam pare ciuszków dla SS.
Wykorzystałam tu pare rzeczy dla ss i nie ss:
-buty pretty in pink 5sd(nie ss),
-leginsy Fallen angel 5sd(nie ss?),
-torebka(nie wiem jaka firma) 5sd,
-bluzka Bisou 7sd(ss),
-narzutka stardoll 9sd(ss),
-naszyjnik Fallen Angel 3sd(nie ss),
Strój jest elegancki i stylowy.Kolor bucików ładnie pasuje do koloru torebeczki i znaczkow na bluzce.
Bransoletka dopasowywuje się do naszyjnika nie tylko kolorem,ale też nie dominuje-pokazuje naszyjnik;]
Ciemny dół rozjaśnia szara narzutka. Można ją jeszcze kupić w sklepie stardoll za 9sd., tak samo torebke(chyba). Jeszcze z tego zestawu jest duzo rzeczy w sklepach-nie pamietam, by czegoś z tego nie było, a więc jest ten zestawik jak najbardziej na czasie.Nie ss mogą połączyć ten strój z innymi rzeczami, co może wyjść też na wspaniały strój.
Lubie łączyć spodnie+ coś jeszcze, ponieważ sama sukeinka to nie fajny efekt;] Lecz czasem też to sie przydaje....;p
Za niedługo zrobię stylizację na randkę.
Mam nadzieję, ze sie podoba!
BARDZO PROSZĘ O KOMENTARZE, PONIEWAŻ BEZ NICH BLOG NIE BĘDZIE KONTYNUOWANY!!!!!!!!!!!!!!
-za niedługo temat 'jak zrobić dobry pokój bez wnętrz'
czyli pomoge Wam zrobić super pokoje bez kupowania wnętrz!
Kupię doładowanie za 11,07zł ! PILNIE!
Hejka! Bardzo prosze o POMOC!
Nie mam kasy na koncie a pilnie potrzebuję doładowania SS! W zamian za to,że mi doładujesz, oddam ci pare ciuszków, jak, np:
-torebka Antidote(która była tu na sprzedaż-wycofam ją),
-sukienka Bisou-cuudo!,
-torebka Evil Panda-woow!,
Nie mam kasy na koncie a pilnie potrzebuję doładowania SS! W zamian za to,że mi doładujesz, oddam ci pare ciuszków, jak, np:
-torebka Antidote(która była tu na sprzedaż-wycofam ją),
-sukienka Bisou-cuudo!,
-torebka Evil Panda-woow!,
HELP!
Darmowy plakacik
Wystarczy go kupić poprzez ten link - http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=30688
Mi sie nie podoba,a gdybym mogła go zrobić(jest dla ss nie jestem nie stety;(), to oże bedzie sie go dało powiększyć na tyle, by zrobić z niego tło do pokoju z kwiatami;]
UWAGA! tylko dla SS ;/
UWAGA! tylko dla SS ;/
sobota, 12 lutego 2011
Metamorfoza caver96
oto metamorfoza kolejnej uczestniczki - caver96 :
Tu także było mało ciuszków;]
Poprzedni zestaw był prosty i nudnawy.
Mój proponowany zestawik jest 'normalny' a kopertówka przykłuwa uwagę i dominuje w stroju nie tylko kolorem, ale też wielkością.
A oto co zrobiłam z makijażem;]
Przed był trochę kiczowaty...
Moja propozycja jest delikatna i ciepła;]
Co dużo zmieniło? Puder-wtedy był nałozony pionowo, a ja nałożyłam go poziomo;]
Podoba się?
Metamorfoza Kasia66690
Nie wiem, gdzie Kasia miała ciuszki, ponieważ w szafie nic nie było, a z tych 3-5 ciuszków raczej bym nic nie wykombinowała...
Więc makijaż :
Więc makijaż :
A więc tutaj zmieniłam fryzurkę i jej kolor i dodałam czarną kokardę na Lady Gagę.
Makijaż na te oczy jest niezwykle trudny, ponieważ te oczy źle pomalowane wyglądają śpiąco.
Podniosłam ye eye linerem i pomalowałam wszytskimi odcieniami złotaa, pomarańczy i żółtego.
Usta pomalowałam na ostry róż szminki LUXE.
I jeszcze troszke przypudrowałam policzki;]
Mam nadszieje,że się podoba.;]
Metamorfoza Weris21
1.ciuszki.
No zrobiłąm z niej modną laske jak to sie mówi;p
Ładnie dopasowane kolorki itd..
wcześniej wyglądała..przeciętnie!
2.makijaż
Lekki makijaż -bardzo podobają mi sie jej oczy w mojej stylizacji;]
super ciepło-zimne odcienie;]
ładnie?
Metamorfoza leidzigaga
1.Makijaż i fryzurka.
Postawiłam na blondynke i niebieskie oczy;]Oczy pomalowałam tuszem i wycieniowałam kredkami, a następnie lekko przejechałam niebieskim cieniem z LUXE. Dodałam jeszcze tylko lekki kontur i-linerem
Bardzo się ciesze,że wyszły mi oczy;]
Ładnie, prawda?:P
2.Ciuszki
Leidzigaga ma bardzo mało ciuszków(ale kosmetyków strasznie dużo!), więc nie miałam tu zbyt dużego pola do popisu.Wybrałam to co miała z szafki;]Z tego co widać, postawiłam na elegancje. Torebka troszkę rózni się odcieniem, co dodaje strojowi tajemniczości i uroku.
Mam nadzieje,że się podoba;] Jest to moja pierwsza metamorfoza!
dziekuje za pozwolenie zrobienia metamofrozy dollce leidzigaga !
Przypominam o konkursach!
Jak przewiniecie trocszke postów w duł poznacie pełno konkursów-aktualnych!
Oceniamy ubrania dollek.
Wybrałam 3 stylizacje 3 róznych dollek, by pokazać Wam jak różnią się gusty dziewczyn.
Pierwsza stawia na czarny i biały. Troche chyba botki nie pasują..Zestaw jest nudny..
Druga natomiast KOLORYY! Troche mi sie nie podoba-nie mój styl. Tym bardziej,że kolory się gryzą itd..Zestaw wygląda tandetnie.
Trzecia jest w stylu oldschool tak mi sie wydaje.Zestaw niestety wygląda tanio i nudnawo..
A tutaj mój zestawik, który wybrałam z ciuszków, które juz mam.
Założyłam czarną blzuke, do której dopasowałam botki i naszyjnik. Botki są z złotymi wstawkami, więc pasują do naszyjnika oraz torebki.Do tego złota bransoletka;]
Torebeczka ma w środku fioletowy diament, dla tego dodałam różowo-fioletowe leginsy, które rozjaśniły zestawik i dodały mu uroku;]
I jak Wam sie podoba?
Tanie i śliczne-super rzeczy w starplazie za niskie ceny^^
Ostatnio było o niewypałach - to teraz o super ciuszkach;]
1.Sukieneczka z nowej kolekcji walentynkowej-8sd.-CUDO!
2.Torebka na każdą okazję Pretty in Pink kolekcja walentynkowa-5sd.! superaśna.;] I duża-a takie są teraz modne!
3.Różowa sukienka także z walentynkowej kolekcji Pretty In Pink-10sd.-SUPER!Idealen na randke xd
4.Troszkę droższa, bo 18sd bluzeczka-ładniutka i słodka;]
5.Spódniczka też z walentynkowej kolekcji Pretty In Pink-8sd-super pasuje do każdego koloru!
6.Ładna, oryginalna, galowa sukienka-11sd-też z walentynkowej kolekcji Pretty In Pink.
7.Ładna, 'lateksowa' sukienka z błekitnymi i czarnymi wstawkami-8sd.-tingeling.
8.Tu już coś droższego, ale trzeba dbać o gardełko;p PPQ -cena? nie pytać..;p
9.Też drogie z PPQ buciki-24sd.- ale są bardzo ładniutkie;]
10.SUPER kurteczka!Można ją założyć na wszytsko!Teraz w NOWOŚCIACH i POLECANYCH.
11.Ładniutka, delikatna, fioletowo-różowa bluzeczka na ramiączkach-9sd. Pretty In pink.
12.Ostatni jest żakiecik - bardzo ładny, delikatny, prosty-fallen Angel 6sd.
Są to tanie rzeczy, lecz tylko SS moga sobie na nie pozwolic^^
Obciachy nowych ciuszków.
Zaczynamy wiosnę-z tym nowe wystawy i kolekcje! Oto pare niewypałów :
1.Sweterek. Okropny! ZAKRYWA ŚLICZNĄ SUKEINKĘ z nowej kolekcji walentynkowej...
2.Jakaś płaszczyko-sukienka z bisou. TANDETA!!!
3.Lateksowe błękitne spodenki z tingeling-masakra! i 8sd za to chcą!0_0
4.Sweter z bisou za 8sd. - nie skomentuje!
5. Jakieś kozaczki z RIO.. OKROPNE!
6. Żakiet z tingeling za 10sd-eee..-_- co to miało być?
7. Jakaś bluzeczka-tandeta do potęgi! Ale będzie pasowała do numerku 3 hehe;]
No i to na tyle;]
Za niedługo będzie post z najlepszymi i tanimi ciuszkami z starplazy;]
Konkurs! do wygrania DKNY torebka!
Co trzeba zrobić aby wygrać te cudną torebkę?! PODPISAĆ SIĘ POD TYM POSTEM(nick) I ZAPROSIĆ min. 5 osób DO OBSERWATORÓW!
Nagroda będzie losowana między obserwatorami bloga;]
Nagroda będzie losowana między obserwatorami bloga;]
piątek, 11 lutego 2011
Co oznacza SALE HB ?!
SALE HB- HOT BUY ! Czyli,jeżeli chcemy cos sprzedac i są to HB no to jeżlei jest to taniej, niż kupiliśmy to są to wyprzedaże, ale jeżeli dajemy coś o 10-100 sd więcej, to chyba sie coś pomyliło...
Jak zrobić dobrą scenerię?
Najpierw trzeba miec pomysł.
Dajmy sobie temat 'WALENTYNKI' ponieważ te świeto za niedługo się zbliża.;]
1.Wybieramy tło.
Dajmy sobie temat 'WALENTYNKI' ponieważ te świeto za niedługo się zbliża.;]
1.Wybieramy tło.
2.Po wybraniu tła przeważnie dekorujemy tło, lecz ja wolę ze swoich rzeczy zrobic inne tło, np. zrobie białe tło z łóżka, które było chyba za darmo w kalendarzu ;] A więc powiekszam je i wychodzi mi takie coś:
3.Tło mam mniej więcej już zrobione-teraz czas na walentynkowe dodatki.Będą bardziej nowoczesne, ponieważ w tej scenerii mam takie rzeczy tematyczne;p
Dodaję napis oraz dollkę. Powiększam ją lekko, i nakładam na nią ubranie tematyczne.
4.Sceneria gotowa!
Nie lubię, gdy w scenerii jest strasznie dużo rzeczy. Ta jest bardzo prosta, i o to chodziło!
KAŻDY MOŻE JĄ ZROBIĆ!
Rzeczy które musisz mieć w tej scenerii:
-łóżko, lub coś, co gdy się powiększy zasłoni tło-białe.
POWODZENIA!
Sceneria została zrobiona, można ja u mnie oceniac;]
KONKURS na wykorzystanie postaci Biebera!
Ja wykorzystałam posta biebera jako modelkę;]
A WY?! Najlepszy pomysł wygra prezent!
Piszcie i wysyłajcie skany na gg 333 505 74 !
Wyniki podam po zobaczeniu najlepszego 'wykorzystania';]
Licytacja prześlicznej sukienki!
Prześliczna sukienka kupiona w starbazaarze.
Ceniona bardzo wysoko.
Zaczynamy od 5zł.
Mam do niej także kopertówke tego samego koloru.Można będzie ją dokupic^^
POLECAM!
NIE ODWOŁUJĘ OFERT!
Licytacja 2 torebek DKNY
Następna licytacja;]
jako zapłate przyjmuje doładowania na telefon.
Pod postem piszcie cene jaką możecie za nie dać i swój nick ze stardoll.
Pamietajcie:
-nie odwołuje ofert,
-doładowania są co 5 zł, a więc minimalne przebicie to 5zł,
TE TOREBKI SĄ Z DKNY NIE WIEM CZEMU TAMTA NIE MA ZNACZKA,ALE KAŻDA Z NAS WIE JAK WYGLĄDAŁA STARSZA KOLEKCJA DKNY,ORAZ WIE,ŻE WŁAŚNIE Z TEGO SKLEPU ONA BYŁA;P
Kupione na bazaarku;]
Jak tamta torebka;]
Licytacja torebki Antidote edycja limitowana
Moja pierwsza licytacja;p
Sprzedam ją za doładowanie na telefon.
Piszcie na dole ile jesteście w stanie za nią zapłacić-najwyższa cena wygra.
nie odwołuje ofert.
Piszcie cene oraz nick.
Dogadamy się później na jaki numer masz przesłać;]
POLECAM!
KONKTAKT
Jeżeli masz coś ciekawego, lub jest coś, czego jeszcze nie ma na tym blogu-NAPISZ na :
-gg 33350574 ,
-e-mail dagma97@o2.pl ,
Odpowiem na 100%!
-gg 33350574 ,
-e-mail dagma97@o2.pl ,
Odpowiem na 100%!
Co myslicie o...
...tych wszytskich zmianach, o tym wszystkim związanym z disneydoll?
Zmiany są na lepsze,a disneydoll to nie wypał. W takim razie po co to wszystko robione?
Zmiany zapewne po to, by stardoll stał się nowocześniejszy;]
A DISNEYDOLL?! A TO PO CO!? I KTO WYMYSLIŁ?!
Jedna dziewczyna pokazała fałszywy list, ale co z disney? Przecież na oficjalnej stronie pisze,że zastanawiają sie nad nazwą!?;/
co o tym myślicie?
Zmiany są na lepsze,a disneydoll to nie wypał. W takim razie po co to wszystko robione?
Zmiany zapewne po to, by stardoll stał się nowocześniejszy;]
A DISNEYDOLL?! A TO PO CO!? I KTO WYMYSLIŁ?!
Jedna dziewczyna pokazała fałszywy list, ale co z disney? Przecież na oficjalnej stronie pisze,że zastanawiają sie nad nazwą!?;/
co o tym myślicie?
Penthouse za 199sd.!
Reklama mówi sama za siebie;]
Nie skorzystam, a Wy?
Moze dla tego,że nie jestem SS i mnie nie stac;p;p;p
Niespodzianka dla fanek Justina Biebera
Darmowy Justin Bieber..
Nie lubie, ale zrobiłam, by był modelką na moje rózowe kiecki;P
Nie lubie, ale zrobiłam, by był modelką na moje rózowe kiecki;P
1. Wchodzimy na www.goproxing.com
2. W okienko wklejamy www.stardoll.com i klikamy Enter.
3. Logujemy się.
2. W okienko wklejamy www.stardoll.com i klikamy Enter.
3. Logujemy się.
4.I tyle;d;d;d
Darmowa sukienka
Brzydka..nie robie^^
1. Wchodzimy na http://www.webproxy.ru/
2. W puste okienko wpisujemy www.stardoll.com
3. Logujemy się
4. W miejsce poprzedniego adresu wklejamy:
3. Logujemy się
4. W miejsce poprzedniego adresu wklejamy:
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=9695. TYLE:P
Darmowa zawieszka(zmiana proxy)
Brzydka tandeta..ale cóż..
1. Zmień proxy na 200.76.47.206 port 80
2. Wejdź na http://www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=970
3. Zaloguj się
4. Wejdź na http://www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=970
5. I tyle...
2. Wejdź na http://www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=970
3. Zaloguj się
4. Wejdź na http://www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=970
5. I tyle...
Darmowy miś
Ładniusi misio do wzięcia.
1. Wchodzimy na http://www.webproxy.ru/
2. Wpisujemy www.stardoll.com
3. Logujemy się
4. Na miejsce poprzedniego adresu wklejamy poniższy:
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=982
5. JUŻ!
2. Wpisujemy www.stardoll.com
3. Logujemy się
4. Na miejsce poprzedniego adresu wklejamy poniższy:
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=982
5. JUŻ!
Rok temu był taki sam..tez darmówka..ale to nic;p
Pomożecie?
POMOŻECIE MI ZOSTAC CATWALK?!
Wiem,że nie mam szans w COVERGIRL I NCG, więc bardzo bym chciała, jakbyście by zobaczyli mnie z dwiema innymi dollkami, klikneli na mnie;]
DZIEKUJE!
Wiem,że nie mam szans w COVERGIRL I NCG, więc bardzo bym chciała, jakbyście by zobaczyli mnie z dwiema innymi dollkami, klikneli na mnie;]
DZIEKUJE!
Błąd?
Nie wiem co sie stało, ale jak klikam na konkurs, to przenosi mnie dalej na stronke z resztą konkursów-nie wchodzi mi poprostu..
Też tak macie?
Jak zostać członkiem clubu STARDOLL ROYALTY ?
Wiele osób chciało by być członkiem tego clubu(LINK: http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=1516065 ). Niestety jest bardzo trudno do niego wstapic..
Są 2 sposoby:
-spełnić wszytskie zachcianki stardoll(wymagania) i byc SS,
-zostać SS na rok(zostaje sie wtedy członkiem na 100% na następny dzień).
Są 2 sposoby:
-spełnić wszytskie zachcianki stardoll(wymagania) i byc SS,
-zostać SS na rok(zostaje sie wtedy członkiem na 100% na następny dzień).
Według mnie to tylko naciąganie na kase by stardoll zarobił.
Diamencik znika, gdy nie jest juz się ss, więc trzeba ciągle ładować i ładować..
Na razie nie jestem SS, ale nie będe sobie specjalnie ładować za nie wiadomo ile, by zostać członkiem tego clubu.
Moje konto było pare razy doładowywane, ale nie więcej niż za 10zł.
Teraz jeszcze SS podrożało ;/
Jak zrobić fajną prezentację?
Wiele osób nie wie jak zrobić prezentacje takiego typu:
A więc to proste!
Dzięki stronce: http://www.wittyprofiles.com/#get_code
CO ROBIMY:
1.wybieramy sobie wpis, jaki nam się podoba.
2,Klikamy GET CODE(nie pamiętam jak tam pisze;p).
3.Kopiujemy ten KOD.
4.Usuwamy wszystko z prezentacji.
5.Wklejamy KOD.
6.Zapisujemy prezentacje, a potem ponownie wchodizmy, by ja zmienić.
7.Wpisujemy tam gdzie jest cos napisane, to co chcemy by było napisane.
8.Zapisujemy!^^
UWAGA!
Możliwe,że dany kod nie będzie działał-musimy wtedy wybrać inny.
Mam nadzieje,że pomogłam;]
Pisałam sama, więc mogą być błędy^^
Reklamy na blogu.
Robie też reklamy na blogu w postaci osobnych postów.
NIC NIE KOSZTUJĄ!
W razie czego piszcie na gg: 333 505 74 ;]
Mogą być obrazki, wpisy, linki...
NIC NIE KOSZTUJĄ!
W razie czego piszcie na gg: 333 505 74 ;]
Mogą być obrazki, wpisy, linki...
Czy podoba Wam sie ta sukienka?
Podoba Wam się? Według mnie jest cudna a kosztuje tylko 8sd. i jest dla SS(normalka..;/).
Pochodzi z nowej kolekcji na walentynki;]
Jest na wystawie WALENTYNKOWEJ:]
Skryta pod badziewnym swetrem, czeka na właścicieli;p
Konkursik na prezencik;]
Konkursik na prezencik;]
Z jakiej firmy jest ta bluzka?!
Wygra pierwszy!
Prosze podawac nicki ze stardoll przy wpisach;]
Co Wam się z tych rzeczy najbardziej podoba?
Co Wam się z tych rzeczy najbardziej podoba? Mi buty nr. 7. Są cudowne! Mam nadzieje,że do nich dojde;]
Darmowa torebka
Darmowa torebka.
Według mnie jest super;]
Mozna ją dostać, biorąc udział w konkursie Tajemnicze lustro i ja
Nowa wystawa.
Pojawiła się nowa wystawa-walentynkowa.
Jedyne co mi się w niej podoba, to ta różowa sukeinka pod tym ochydnym swetrem, a Wam?
Konkurs w moim clubie FaniModyIUrody
Hejka!
Ogłaszam ogromny konkurs, który odbywa się w moim clubie FaniModyIUrody. Jest to konkurs na Walentynkę w postaci postów.Moze to być w formie wierszyka, powieści..OBOJĘTNIE!
Liczy się oryginalność!
NAGRODA: własny post jako gorący post w moim clubie, czyli: wysyłasz mi w wiadomościach tekst jaki mam przesłać i tyle!
ZAPRASZAM DO CLUBU I DO KONKURSU!
hejka!
Hejka!
Jestem mej02,a oto mój nowiutki i świerzutki blog. Zaczynam go dopiero,więc bardzo proszę o komentowanie oraz dodawanie się do obserwatorów!
Będą konkursy,kody,darmówki,HB, licytacje,reklamy i nowości;]
Pozdrawiam!
Jestem mej02,a oto mój nowiutki i świerzutki blog. Zaczynam go dopiero,więc bardzo proszę o komentowanie oraz dodawanie się do obserwatorów!
Będą konkursy,kody,darmówki,HB, licytacje,reklamy i nowości;]
Pozdrawiam!
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



